Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Patrik - 27 juli 2007 13:47

Igår var jag och micke ner och städade ur skrubben  som vi har i borgen.Vill att det skall vara ordning och reda på måndag när vi går in i hallen för träning.Rönnby har ju tecknat ett  avtal med SALMING när det gäller klubbor och allt det andra materialet.Känns faktiskt skönt att slippa UNIHOC.Tycker att det bara har varti en massa strul med dom som leverantörer.Har fått en riktig bra uppfattning av Tobbe på salming .Salming går under Stadium så även där kommer vi att bytta från Intersport till Stadium.Så jag ser det som mycket possitivt att vi bytter leverantör.Nästa onsdag kommer ANNA VARTIAINEN att landa i västerås våran nya finska i truppen.Truppen tycker jag ser bättre och bättre ut.Det är många som har åsikter om Rönnby som alla andra år.Tex att truppen ser dåligare ut än föra året och att det har varit problem med tränare osov.Men jag tror att det svetsar samman laget mer tjejerna fokuserar på sitt tränande och gör det jävligt bra.Sen får alla andra ha sinna uppfattningar om RÖNNBY jag skiter i vad folk säger och skriver om föreningen.Så länge man tror på det man gör och skall göra så kommer man hur lång som hellst.

TACK FÖR MIG

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards