Direktlänk till inlägg 9 september 2008

ROLIGT

Av Patrik - 9 september 2008 16:24

i går när jag och min fru åkte hem från träningen så regnade det.Då sa min fru i bilen DET ÄR SÅNT DÄR BLÖTT REGN jag bara undrar är inte all regn blött.Jag fick mig iaf ett gott skratt i bilen.Träningen i går var utan någon tränareTräningen bestod som vanligt av stryka och spel på liten plan.Styrke passet tog Anna Didriksson hand om.Själv så tvättade jag 4 maskiner tvätt från helgens bravader.Det vart även klart med dett nytt buss bolag till säsongen som kommer.Vi har ju åkt med Wallers Buss tidigare säsonger och vi kommer att mista våran underbara chaufför Leffe.Nu kommer vi att resa med ett bolag som heter Axelssons Buss.Varför det vart så här är att föreningen har begört in offerter från olika bolag.Och då fick vi den biligaste priset från just Axelssons.Den summan som det handlar om är 5 siffrig så mycket kan jag skriva.Men tydligen så kommer vi att få allt vad en buss kan ha nu när vi kommer att åka med Axelssons.Vi kommer at ha internet,varmluftsugn,kaffeautomat,playstation,xbo
x,sen var det nog något mer som jag säkert har glömt.Men som jag skrev tidigare så kommer jag att sakna Leffe som har kört oss tidigare om åren.Men tjejerna har också accepterat att vi kommer att åka med ett annat bolag.Jag trode att tjejerna skulle skrika rakt ut när inte Leffe skall köra oss längre.Men så blev det inte dom förstod att man var tvungen att ta det billigare alltenativet när det rörde sig om så mycket pengar.


TACK FÖR MIG 

 
 
Frugan

Frugan

10 september 2008 11:13

Ja du gubben...Det är ju tur att man kan roa någon...*haha*..Måste nog hålla med om att det kanske lät roligt men vaddå?? Kram

http://frufiona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards