Direktlänk till inlägg 6 september 2008

ANDRA MATCHEN

Av Patrik - 6 september 2008 16:35

Då var den andra matchen av 3 färdigspelad.Vi mötte Täby i dag och vann med 4-3.Vi började matchen trevande med mycket felpassningar.Efter 8,37 så gör Sara Stålberg 1-0 ass från Sanna T.Stundtals så spelade vi mycket bra med snabba spelvändningar.Efter 10,22 så ökar en av våra 92-or ledningen till 2-0.Målet görs av Mathilda By genom ass från Malin Wikström.Täby är inte ofarliga i sina snabba spelvändningar dom skapar målchanser dom med. Emma i kassen gör några fina räddningar.Men efter 16,51 så får hon kapitulera då reducerar Täby till 2-1.Målet görs av Sara Bergström ass av den forna Balrog spelaren Matilda Rotevall.Men vi replikerade ganska snabbt och gör 3-1 efter ett mål av Mathilda Karlsson efter ass från Sanna T.I den andra perioden så gick det snabbt redan efter 0,55 så reducerar Täby än en gång.Målet gjordes av Sandra Linder ass från Lisa Nerell.Täby spelade upp sig i den tredje perioden då vi fortfarande slarvade med passningarna.Och det utnyttjade Täby och kvitterar till 3-3 efter 8,31 målet gjordes av Sandra Mattsson ass från Matilda Rotevall.Den andra perioden slutade 3-3.Den tredje perioden så var det mycket hawaii från bägge lagen förresten så var det väl så under hela matchen tycker jag.Men vi lyckades trycka in vinnarmålet när klocka stod på 10,30 målet gjordes av Angela Wigell ass från Sanna T.Täby gjorde ett sista  försök att kvittera och tog ut målvakten i slutet av matchen.Men vi lyckades vinna med 4-3 trots dåligt spel.I morgon så möter vi ju FBC GÖTEBORG igen kl 11,00 i borgen.Här kommer lite statistik från matchen.


SARA STÅLBERG 1 ASS

MATHILDA BY 1 MÅL

MATHILDA KARLSSON 1 MÅL

ANGELA WIGELL 1 MÅL

SANNA T 3 ASS

MALIN WIKSTRÖM 1 ASS

ANNA DIDIRKSSON 1 ST 2 MIN UTV


SKOTT

RÖNNBY 24 ST

TÄBY 33 ST


PUBLIK CA 100


TACK FÖR MIG


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards