Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

TILLBAKA

Av Patrik - 21 maj 2008 18:09

Ja nu är jag tillbaka efter några dagars icke skrivande.Varför jag inte har skrivit något är väl för att jag inte haft någon lust att skriva något.Jag blev så himla sugen på pannkaka när jag kom hem från jobbet.Frugan gjorde smet och jag stekte pannkakorna nyss färdig med det.Skall äta när frugan har vaknat hon sover nämligen för att hon jobbar natt nu under sommaren.


Vad har hänt på innebandy fronten då. Hos Rönnby har det inte hänt något av värde. Läste att Hermine har förläng sitt kontrakt med Balrog en säsong till. Jenny Magnusson som har spelat i Falun och även varit en profil i landslaget en längre tid lägger nu klubban på hyllan. Pixbo fortsätter att värva ungt först backarna Krantz och Nilsson nu har man värvat 19 åriga Sofie Engel från Södra Dal. Man har värvat 3 st mycket bra och unga spelare med rutin från u 19 landslaget. Thomas Eriksson förbundkapten för u19 dam var högaktuell för en huvudtränar roll i Endre. Men så blev det inte då Endre inte fick fram något jobb till Thomas. Nu luktar det åt att det blir Mika Packalen som tar över rodret i Endre. 


Nu i helgen som kommer skall vi ha ett sponsorjippo igen.Tjejerna skall stå vid en bilaffär som sponsrar oss.Jag skall vara med och fixa grillen med korv och tillbehör.


TACK FÖR MIG        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards