Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Patrik - 16 augusti 2008 20:40

Jag har snackat md Mulle tränaaren för Vib´s damer.Jag snackade med han på msn.Dom spelade ju träningsmatch mot Balrog i Botkyrka i dag.Balrog Vib fick stryck med 8-5.Mulle var väldigt nöjd med detta resultat.Det skulle jag också ha varit om jag hade varit tränare för Vib.Tydligen så hade Balrog sitt bästa lag på plan.Balrog består ju av flera landslags spelare så det var ett bra resultat för Mulle och Vib.


TACK FÖR MIG      

Av Patrik - 16 augusti 2008 13:33

För er som inte visste att jag tycker om att laga mat och baka,så har jag bakat en kaka i dag.Hur den blev ser ni här.



Tycker ni den ser god ut.Den är god det vet jag.


TACK FÖR MIG  

Av Patrik - 16 augusti 2008 13:14

Nu är det tråkigt väder det bara regnar.Skönt att man snart skall åka till värmen och Turkiet.Jag har inte skrivit något sen i onsdags.Träningen då bestod av tempo träning med litten bana 3 mot 3 med 2 toutch med bollen.Var inte så många på träningen.Bagge och Wikström jobbar kväll varanan vecka under augusti.Anna didiriksson var sjuk.Bambi skadad det är foten som spökar han får inte träna plastboll på 4 veckor.Sanna T sjuk och Riina T skadad.Hanna Pettersson på semester.Så vi fick låna in tjejer från 92-laget.På torsdags träningen kunnde jag inte närvara pga jobb jag jobbade från 06,30 till 22,00 på kvällen det var inte så kul kan jag berätta.Men så är det när man har personal brist.Men på måndag så kör vi igen och hoppas på att alla är friska och krya.


Västerås innebandy spelar en träningsmatch i dag mot Balrog på bortaplan.Får kolla efter resultatet senare i kväll.


Lunkan och Yani öppnar sin innebandy butik idag.Hoppas att det kommer att gå bra för dom och butiken.


Det blir att kolla på fotboll i dag.Engelska ligan börjar ju med spel i dag.Hoppas att Liverpool gör en bättre säsong i ligan i år.


TACK FÖR MIG

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards