Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

INTE HAFT ORK

Av Patrik - 24 augusti 2008 19:35

Hej på er jag har inte haft någon ork att skriva något i veckan.Det har varit jobb som har hägrat för mig i veckan som gått.Jag var ner på träningen i måndags iaf.Det vart ett styrkepass för tjejerna plus lite tempo spel på litten bana.Sen så har jag inte lyckas ta mig till någon träning pga av mitt jobb.Det har varit en massa sjukdomar och alla sommarjobbare har slutat.Så helt plötsligt så vart vi lite folk på lagret.Men nu spelar det inte någon roll för nu har jag semester i 2 veckor.Jag och frugan plus min mor åker till Turkiet på onsdag den 27 aug.Det kom en liten överaskning för någon vecka sen.Min morbror och min kusin skall också åka med men dom bor på ett annat hotell.Planet lyfter kl 07,00 på onsdag morgon.Det skall bli hur skönt som helst att få åka i väg på semester igen efter Öland.Jag har varit och kollat på en ny kamera som jag vill ha.Det blir nog en Nikon d40.Dom har den på Siba det är reapris på den men det var bara ett fåtal så man får väl åka dit när dom öppnar kl 10,00 i morgon.


Tjejerna åker till Gotland den kommande fredagen för att spela 2 matcher den kommande helgen.Man möter Iksu och Endre under helgen.Jag läste i vlt att Vibs damer spelade mot Pixbo i fredags på bortaplan och dom torskade rejält siffrorna skrevs till 12-5 till Pixbos favör.


TACK FÖR MIG    

 
 
Lotta

Lotta

24 augusti 2008 19:57

önskar er en underbar resa!!!

http://litenlotta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards