Alla inlägg den 2 april 2008

Av Patrik - 2 april 2008 19:32

Ja som ni har sett och läst på min blogg så har jag inte skrivit på några dagar.Det är så att jag inte har vetat vad jag skall skriva för något.Nu när innebandy säsongen är slut så har min fantasi tagit slut. Men vi tränade i måndags för första gången efter förlusten mot Endre i kvarten. Det kändes faktiskt konstigt att komma till borgen. Det var en låg stämmning i omk rumet. Peter en av tränarna ställde en fråga som spelarna skulle svara med ett ord. Frågan var HUR KÄNNS DET det blev en massa olika svar från spelarna bla FIASKO.BESVIKEN.SKIT o.s.o.v.Spelarna känner fortfarande att det kanske var ett fiasko att åka ur i kvarten som regerande mästare. Men så är sporten ibland man kan inte få allt här i livet. Men det finns lite positivt i livet iaf. Helgen som var så började ju allsvenskan i fotboll. Och mitt kära Ifk Göteborg åkte till Malmö för att spela premiären och fick med sig en poäng i bagaget .Man får inte gräva ner sig för mycket nu när det börjar gå mot vår. I Västerås så har vi haft sol denna vecka och runt 13 till 14grader varmt.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards