Alla inlägg den 7 april 2008

Av Patrik - 7 april 2008 21:48

Smaka på detta resultat ELFSBORG-AIK 3-0.Fy fan vad skönt att råttorna från solna åkte på torsk.Det kanske behövs köpas in litte mer Argentiska spelare i Aik.För det finns det ju inga i Aik.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 7 april 2008 20:57

Jag sitter och kollar på Warber-Pixbo på tv.Vilken match det är.Det stod 2-0 efter den andra perioden.Men i den tredje perioden så började Warberg spela ut sitt register.Man leder just nu med 6-2 efter 15 min i den tredje perioden.Detta Warberg är en riktig maskin när man lägger i en växel till när det behövs.Det blev just nu 7-2 till Warberg.Vilket drag det är i sparbanks hallen i Warberg.2200 personer på läktaren det är lapp på luckan.Nu blev det 8-2 efter 15,43.Warbergs första femma har stått för 6 mål i den tredja perioden.Pixbo reducerade till 8-3 just nu.Men snacka om att det kommer att bli blått och vitt på läktaren i GLOBEN den 19 april.Viket drag det är på läktaren.Magnus Svensson har gjort 4 mål och 2 ass vilken spelare det är.Man kör över  Pixbo med 9-3.


TACK FÖR MIG       

Av Patrik - 7 april 2008 16:59

Till alla som inte har fått mitt nya mobil nr och kanske vill få tag i mig så är det nya nr 070/7745758.


TACK FÖR DET

Ovido - Quiz & Flashcards