Alla inlägg den 6 april 2008

Av Patrik - 6 april 2008 19:03

Mina änglar från Götet krossade kexen från Örebro idag.Änglarna vann med 4-1 efter en bländande match på Ullevie.Ibland så skulle det vara skönt att få bo i Göteborg så man kunde få gå och kolla på litte fotboll när änglarna spelar hemma.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 6 april 2008 10:04

Igår så blev dom två finallagen klara till den 19 april i globen.Det blev väl inga överaskningar i dom två semifinalmatcherna.Iksu besegrade Endre i två matcher.Trodde nog att Iksu bara skulle behöva två matcher för att ta sig till globen och det fick jag rätt i.Balrog besegrade Pixbo i två matcher.Där trodde jag nog att det skulle bli en tredje avgörande match.Men Barog vann i sudden med 2-3 igår.Så det blir alltså BALROG-IKSU i final.Det är Iksu's fjärde raka smfinal .Det är Iksu's sjunde stora final om man räknar med europacpen.Det är stort av Iksu.Själv så får man sitta på läktaren i Globen och följa dom båda finalerna.


Idag spelar mitt kära Ifk Göteborg hemma mot Örebro.Matchen börjar kl 15,00.Och jag kommer att titta på matchen på tv.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards