Alla inlägg den 4 september 2008

Av Patrik - 4 september 2008 10:29

Nej det är verkligen inte skoj att komma hem till detta höstliknande väder.Men så är det ju det är den bistra verkligheten.Men jag kan säga att jag verkligen kommer att åka tillbaka till Turkiet och staden Side.Jag trivdes jättebra på hotellet och allt annat var mycket ok.Jag har ju varit i Side tidigare men det var nog för 10-11 år sen.Men nu är det bara att bita ihop under vinterhalvåret.Det är tur att man har innebandyn under vintern annars så skulle man nog bli psykiskt sjuk.


I helgen så spelar vi 3 matcher här hemma i Västerås och K-borg.Vi börjar på fredag kväll kl 19,30 med match mot Älvstranden ifrån Göteborg.Sen spelar vi mot Täby på lördag kl  11,00.Avslutar på söndag med match mot Älvstranden igen kl 11,00.Så om ni inte har något att göra i helgen så ta er till k-borg och kolla på macherna.Det är fri entre kan jag väl tro jag.I kväll så tänkte jag gå och kolla på Vik Hockey dom träningsspelar mot Mora.Vi har ingen träning i kväll med tanke på att vi har 3 matcher i helgen.Jag läste på vlt´s hemsida att vib´s herrar vann över caperio/täby i går i en träningsmatch.Snart så drar allvaret i gång för dom i Superligan.Dom möter ju Aik i premiären i Bombardier Arena.Jag vet inte vad jag skall tro och sia om när det gäller herrarna.Kommer dom att klara sig kvar i superligan kommer dom att åka ur superligan.Om jag skall sia något så tror jag att dom kommer att få det tufft i serien.Tycker inte att dom har gjort några övertygande nyförvärv.Dom kanske borde ha lagt ner mer krut på att värva en namnkunnig målvakt det är där dom kanske kommer att brista.Men det är mitt tycke.Den som lever får se man skall ju spela om varje poäng.Men det skall iaf bli kul att få se lite superliga matcher här i Västerås jag hoppas att dom klarar nytt kontrakt för Västerås behöver ett lag i Superligan.


TACK FÖR MIG 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards