Alla inlägg den 16 september 2008

Av Patrik - 16 september 2008 18:52

Nu är det bara för grabbarna och tränarna i Vib att glömma gårdagens match mot Aik och jobba vidare.Nu gäller det att bara se framåt in i framtiden mot nästa match.Nästa match spelar man hemma mot Jönköping matchen spelas den 21/9 kl 11,30 i Bombardier Arena.Själva så har vi 4 dagar kvar till premiären mot Ibk Dalen den spelas nämligen den 20/9 kl 17,00 i borgen.Det skall bli roligt att få komma i gång med riktiga matcher.Det skall även bli kul att få träffa en mycket god kompis och vänn nämligen Örjan.Vib`s damer börjar sitt spel i serien på fredag då man möter Falun i Falun Kuriren Arena.Vi är nog några som kommer att åka till Falun för att följa matchen live på fredag.Vi har ju faktiskt dubbel match i helgen vi möter ju Kais Mora på söndag kl 17,00 så ni är mycket välkommna till borgen och följa dessa två matcher live.För övrigt så känner jag mig litte hängig har ont i halsen ont i huvudet.Så vi får hoppas att det inte blir värre än det är.Jag har litte mer blider att lägga ut på min sida på Pixbox men dom har litte strul på sidan.Jag har förbrukat min kvot för den här månaden men man kan köpa fler premier för ett år men det går inte just nu att göra.Så jag hoppas att dom får iordning på sidan snart annars så får jag vänta med att lägga ut fler bilder tills nästa månad.


TACK FÖR MIG  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards