Alla inlägg den 7 september 2008

Av Patrik - 7 september 2008 18:29

Då var denna helg med innebandy till ända.Vi spelade en returmatch mot Fbc Göteborg som vi spelade mot i fredags.Matchen i fredags slutade ju med vinst , 7-1.Men i dag så lyckades vi göra några mer mål och det lyckades Fbc med också.Dagens match slutade vid siffrona 11-3 till oss.Dagens match var en mycket bättre match än i fredags.Vi hade mycket fint passningsspel stundtals.Jag tycker det ser bra ut inför premiären mot Örjans Dalen den 20 sep i borgen.Skall för övrigt bli kul att få träffa min goda vän Örjan igen.Nu var det ju et tag sen vi träffades.Var och kollade Vib´s damer som spelade mot Balrog nu idag.Men ni som läser min blogg och har ett vib hjärta ni får ursäkta mig men klarar dom sig kvar i elitserien så är det nog dax för nobelpris till dom.Det var så dåligt så jag vet inte vad?? trodde nog att dom skulle kunna stå emot bättre än vad man gör.Spelar man så här i serien så blir det nog väldigt tufft.Men nog om detta när jag gick så var det 4 min kvar av matchen och då stod det 8-1 till Balrog.Här kommer det lite statistik från våran match mot Fcb.


SANNA T 3 MÅL

MAJSAN 1 MÅL 1 ASS

WIKSTRÖM 2 MÅL 1 ASS

ALICE TONNEMAN 2 MÅL

STÅLIS 1 MÅL

KARRO 3 ASS

DIDRIKSSON 1 ASS

MATHILDA BY 2 ASS

AGGE 2 MÅL 1 ASS


TACK FÖR MIG


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards