Alla inlägg den 15 december 2007

Av Patrik - 15 december 2007 14:14

Tycker det är konstigt att folk reagerar när man skriver negativt.Men när man skriver något positivt så är det ingen som reagerar.Så fort man skriver något negativt om något så skriver vissa kommentarer.Men när man skriver något positivt så får man inga kommentarer av dom som skriver när man säger något negativt.Som jag har skkrivit tidigare så har vi alla ett val här i livet.Och tydligen så har en som kallar sig VÄSTERÅSARE valt att läsa det jag skriver.Men det är ju ingen som har tvingat denna person att läsa det jag skriver.Det är ju ett val personen har gjort själv.Och tydligen så är det extra känsligt om man skriver om VIB.Men jag kan sluta skriva om VIB eftersom det är så känsligt.Dom flesta jag träffar i innebandy Västerås tycker om det jag skriver.Och det är faktiskt ganska många.Men sen finns det även folk som inte tycker om det jag skriver men merparten tycker om det.Så jag tänker fortsätta att skriva om det jag vill och om det jag känner.Mår man dåligt av det så behöver man inte läsa.Jag hatar inte någon/några varken personer eller föreningar.Men att det finns falska människor i föreninglivet det vet vi nog alla.Det finns folk som har varit involverade i en förening och man snackar skit om andra föreningar.Men vad händer jo man hamnar själv i den föreningen man har snackat skit om.Det tycker jag är konstigt.Men nu snackar man väl skit om den andra föreningen som man representerade förut.Det tycker jag är falskhet.


TACK FÖR MIG   

Av Patrik - 15 december 2007 10:52

Jaha då var det lördag igen.Det tog skruv i helvetet att jag skrev att dom andra div1 serierna känns bättre än den serie som Vib's damer spelar i.Det är vad jag tror.Men det får man inte heller tycka tydligen.Det finns ju folk som tar illa upp när man skriver något om Vib.Så jag får väl sluta med det.Men samtidigt så är det kul att folk hakar upp sig på det man skriver.Det är kul när det blir diskussioner.Och jag har inte set någon match i dom andra serierna.


I helgen så är vi spellediga och det känns faktiskt jätteskönt.Får hoppas att Sanna Scheer och Sanna Tuominen gör bra ifrån sig i Finnkampen idag.


Själv så skall jag nog gå på bandy idag det är landskamp mellan Sverige och Ryssland.Tar nog med mig bonusbarnen dit.


TACK FÖR MIG 

Ovido - Quiz & Flashcards