Alla inlägg den 23 december 2007

Av Patrik - 23 december 2007 17:48

Det var finsk uppvisning i borgen.Då Majsan och Anna V svarade för 2 mål var.Stålis gör ett mål,tackar Karro som är inblandad i alla mål.Vi gör en mycket bra insats i gårdagens match mot Karlstad töserna.Vi har haft mycket sjukdomar i laget under veckan,så jag var faktiskt lite orolig för matchen.Båda systrarna Tuominen borta pga sjukdom.Lunkan borta och så några som var tillbaka i laget igen.Skönt att det är andra spelare som kan kliva fram och avgöra en sådan match.Vill ge försvaret ett stort beröm.Sanna Scheer hon bara växer och växer otroligt bra back.Hille ny från Boden mycket bra även hon.Bagge ny från Västerås innebandy växer med uppgiften även hon.Agge började mycket stabilt i matchen men blir skadad efter 10 min.Hon fick åka ambulans till sjukhuset.Hon skadade knät men hur illa det är vet jag inte.Vi får hoppas att det inte är så farligt.Vi har redan 2 backar på skadefronten.Vi lyfte upp en ny spelare från ungdomslaget som spelade sista 10 min och gör det bra.Nu går vi till jul uppehåll som tvåa i serien ett mycket bra facit än så länge.Nu ser vi fram mot Europacupen som spelas i Finland.


Vib's damer åkte på en oväntad förlust mot 0302 Innebandy.Dom förlorade med 7-5 det hade dom nog inte räknat med.0302 ligger näst sist i div 1 västra.Så det är inte så lätt att spela mot dom så kallade botten lagen.Det är inte bara att tro att man skall åka och ta poäng.Men jag hoppas att alla får en jättetrevlig  och skön jul.


TACK FÖR MIG      

Ovido - Quiz & Flashcards