Alla inlägg den 16 december 2007

Av Patrik - 16 december 2007 21:39

Det är tydligen domar kris i Västmanland.Det kommer inga domare till matcherna fast dom är kallade till match.Om ett lag inte kommer till match så får dom böta och kanske till och med bli uteslutna ur serien.Jag snackade idag med en gammal domare och han tyckte att domarna som inte kommer till match oxså skall bli straffade.Man kanske skall få döma 2 till 3 matcher gratis om man inte har dykt upp till match som man blivit kallad till.


Rönnby ungdom vann sin match med 6-5 utan att spela bra.Mik Västerås förlorade med 5-2 mot Runsten.


Jag har ett förslag till alla som tycker att jag skriver så djävla dåligt och att jag bara svamlar om det jag skriver.Ni får gärna ringa mig så kan vi träffas och diskutera det ni tycker är fel.Men det kanske ni inte vågar.Det kanske är bättre att sitta bakom en dator och gömma sig.Det kanske är lättare för er att göra det, ni kanske inte vågar stå för det ni skriver.Så har ni några problem med det jag skriver så slå mig en signal.Jag är inte rädd för att träffa folk med åsikter.Mitt nr är 070/9923997 Välkomna att slå en signal.


TACK FÖR MIG         

Av Patrik - 16 december 2007 11:45

Ja nu är det söndag veckorna går snabbt.Det är drygt en vecka kvar till jul.Vad händer idag då!Jo det blir lite bakning tillsammans med bonusbarnen.Det blir pepparkakor.Rönnby ungdom har match idag kl 14,00 i borgen.Dom möter H/M IBK och det blir nog en seger för Rönnby ungdom tror jag.Spelar man det spel som man kan så skall det inte bli några problem.Vib's damer spelade borta igår mot Örebro.Dom tog 3 viktiga poäng i kampen om seriesegern.Då serietvåan Bergs ik tappade poäng mot Lockerud 0-0 blev det i den matchen.Vib leder nu serien med 3 poäng just före Bergs ik.Däremot så tappade Vib's herrar viktiga poäng mot Gaik Väsby.Herrarna förlorade med 6-5.Men man fortsätter att behålla serieledningen just före Väsby.Man leder serien med 2 poäng.Skall nog ta bussen in till stan för att kolla Rönnby ungdom.Skall även kolla Mik Västerås kl 17,00 i borgen.För då kommer nämligen Ibk Runsten på besök.Det är alltså match i div 2 södra norrland herrar.    

Av Patrik - 16 december 2007 01:09

Jag fick ett telefon samtal igår kväll.Det var min mycket goda kompis och vän Örjan som ringde från Umeå.Det ringde i mIn mobil och jag svarade som jag brukade Patrik.Och det  var Örjan det första han sa i telefonen var FAN VAD JAG SAKNAR DIG.Sådana samtal får en nästan att grina.Jag sa till Örjan att jag saknar honon oerhört mycket.Och det är inte bara han jag saknar även resten av familjen Lindberg.Det känns skönt att man har en sån god vän som Örjan.Vi får snart träffas igen då vi kommer upp till Umeå för match mot Dalen.


TACK FÖR MIG       

Ovido - Quiz & Flashcards