Alla inlägg den 22 december 2007

Av Patrik - 22 december 2007 07:32

Jag är ju inte så road av att ha en gran. Men jag fick ge mig i år. Min fru var och handlade en gran igår och nu står den där den står.Så länge man inte har några små barn så tycker jag inte att man behöver en gran.


Kl 08,30 går bussen från Skultun in till stan. Skall kolla på Rönnby ungdom som spelar mot Forsby. Matchen börjar kl 09,30.Kl 14.00 så spelar vi match mot Karlstad. Efter den matchen så tar vi lite jul ledigt.Vi har ju haft en jäkla massa sjukdomar i veckan.Det är 6 spelare som inte har kunnat träna i veckan.Och som jag har skrivit tidigare så har vi ju inte den bredaste truppen i sverige. Men vi får hoppas att  dom har kryat på sig inför matchen idag. Det skulle kännas så skönt att få gå till julen med 3 poäng. Det får inte bli samma match typ som mot Engelholm. Här gäller det att vara med från början och ha fokus på våran uppgift. Vi kan inte gå ut och spela och tro att vi är några läckra laxar på plan.Vi har inte vunnit ett skit än.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards