Direktlänk till inlägg 29 december 2007

VUXNA MÄNNISKOR

Av Patrik - 29 december 2007 21:46

Tog bussen in till stan igår kväll med ett av bonus barnen.Vi åkte in för att kolla hockey Vik-Rögle.När vi kom till hallen så fick vi stå brevid Rögle's klack.Och tror ni inte att det är vuxna människor som står och hetsar varandra till att börja bråka.Det slutade med att det var flera pappor med sina barn som gick därifrån.Det förstår jag att man gör jag var oxå på väg därifrån.Tycker inte att barn skall få uppleva sånt.Det är folk i 40 års åldern som står och hetsar Rögle klacken till bråk.Varför skall det vara så för?? Man skall väl heja på det lag man gillar och glädjas med med laget.Nu gick det inte så bra för Vik igår men varför hata ,skall man inte älska?? Det är tur att det finns poliser och vakter i sådana sittuationer som tar ut dessa människor från arenan.Och när skall den så kallade vik-klacken börja stödja sitt lag med lite sång.Dom var lika tysta som en mus igår.Nej fram för mer sång och inte bara hata ramsor.Frölundas klack goa gubbar har en bra slogan INTE HATA BARA ÄLSKA.Nej samla alla rötägg i samma bur så får dom slå ihjäl varandra.  


Vill gratulera Vib's juniorer som vann Storvreta turneringen för juniorer.

 Nu snart det nya året.5-6 Januari så har vi dubbelmöte i borgen.Det är Boden och Skellefteå som kommer på besök.Samma helg så spelas det pojk och flick sm för distriktslag i Västerås.Sen den 9 januari tar vi flyget till Finland för spel i europa cupen skall bli ett spännande äventyr.Jag kommer att försöka uppdatera bloggen från finland så ni som inte åker dit får lite info på bloggen.Jag vet att det kommer ganska mycket folk från Västerås för att följa oss på plats.


TACK FÖR MIG               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards