Direktlänk till inlägg 30 december 2007

SNART SLUT

Av Patrik - 30 december 2007 21:01

Ja snart är år 2007 till ända.För min del har det varit ett mycket bra år.Årets höjd punkt är förstås SM-GULDET tillsammans med Rönnby Ibk.Vill ännu en gång tacka Örjan för att jag fick åka med på tåget till SM GULDET.Hur år 2008 kommer att bli vet man ju inte men jag hppas att vi kan försvara GULDET.Det kommer att bli svårt men det är vårat mål iaf.Vi skall försöka att vinna Europacupen som vi skall spela i Finland.Sverige vinner vm guld för damer.Väserås får ett positivt besked om att dam vm kommer att spelas i Västerås 2009.Jag har fått mycket skit för det jag har skrivit på min blogg.Men jag kommer att fortsätta att skriva om det jag tänker och tycker.Men det är faktiskt mer folk som tycker om det jag skriver än dom som inte tycker om det så det är positivt.Ser fram emot ett mycket spännanade innebandy år 2008.Vi får se om vi står i globen i april som ett av finallagen.


Imorgon så bär det av till fam Stenholt för att fira fram det nya året.Det är jag som skall laga maten och på menyn blir det.


FÖRRÄTT

räktorn 

VARMRÄTT

kalv kotlett

hasselbackspotatis

kantarellsås

gorgonzolasås

kokt broccoli


Efterrätt har jag inte tänkt ut någon får se om det blir någon.


TACK FÖR MIG    

 
 
Håkan

Håkan

30 december 2007 22:26

Tack för igår!
Och GOTT NYTT ÅR!!!
Kram

http://skinnkillen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Västeråsare

30 december 2007 23:13

När du säger att du har fått mycket skit, menar du de som inte tycker som du, eller?

 
knodd

knodd

30 december 2007 23:32

GOTT NYTT ÅR och hoppas du får ett lika bra 2008

http://knoddens.blogg.se

 
Ingen bild

Helena

31 december 2007 09:56

Värsta kocken! det blir nig jättegott. Kram

 
Ingen bild

MN

31 december 2007 11:11

Tja, GOTT NYTT ÅR PÅ DIG OCH FIONA, där ute i urskogen...ha ha, Hälsa Stenholts också ikväll...en en trevlig kväll! Själv bär det ut på östersjön med en kryssning med laget!

Ps. När gick Europacupen?, kanske tänkte ta mig en tripp och kolla Ds.

//Martin

 
Ingen bild

peo

31 december 2007 11:28

Tack det samma Knodd

Mvh peo

 
Ingen bild

peo

31 december 2007 11:35

Tack för det Martin vi önskar dig det samma.Ta det lingt på böljan den blå.Grattis till dinna framgångar med Salem.Europacupen spelas mellan den 9-13 januari.Skulle vara roligt om du kunde komma ditt och kolla.Mulle och Hellis kommer ditt på fredag

 
Cina

Cina

31 december 2007 11:41

GOTT NYTT ÅR!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards