Alla inlägg den 1 november 2007

Av Patrik - 1 november 2007 21:03

Ja till helgen så smäller det i borgen match mot Kais Mora lördag och Falun på söndag.Vilken glädje vi har i truppen men det är inte så konstigt med 7 raka segrar i bagaget.Men vi skall inte tro att vi är världsmästare för det.Vi måste fortsätta att vara ödmjuka inför våra uppgifter.Ju mer segrar man har desto närmare förlust kommer vi.Men vi skall rida på denna våg så länge det blåser på havet och vi kan surfa vidare.Såg att Sjöstrand har skrivit om mig igen det glädjer mig.På tal om kritik så är jag inte orolig alls.Det finns inget bättre än att få kritik då betyder det att folk läser det man skriver.Jag tänker fortsätta att skriva om det jag tycker är fel och rätt.Sen om folk tar åt sig personligt så får dom göra det.


TACK FÖR MIG  

Ovido - Quiz & Flashcards