Alla inlägg den 15 november 2007

Av Patrik - 15 november 2007 21:06

Ikväll så var det en pissträning enligt mitt tycke.Det var grinigt och tjurigt dålig fokus på övningarna.Men dom säger ju att gör man en dålig träning så gör man en bra match.Vi får hoppas att det faller in i helgen.Det var några skottövningar och 2 målsspel på träningen.Vi nötte lite pp också.Emma Widar en av våra keeprar sträckte sig i baksidan av låret så hon kommer inte att vara med i helgen.Junioren Ida kommer att vara andre keeper bakom Hanna.Skönt att få läsa lite ordkrig från Umeå.Örjan och Iksu's tränare trashar vanrandra i den lokala pressen.Det är så djävla skönt med frispråkiga tränare.Den frispråkigheten står Örjan för.Fortsätt så Örjan du rockar fett.Jag förstår inte vad folk har problem med att folk säger och skriver vad dom tycker.Jag fick höra en mycket grym låt som våra flickor 95-98 har sjungit in på en cd skiva.Skivan spelades in på stream line studio i Västerås.Låten kommer vi att spela på matchen i helgen.Nu skall jag fortsätta glo på golnytt.


TACK FÖR MIG 

Ovido - Quiz & Flashcards