Alla inlägg den 5 november 2007

Av Patrik - 5 november 2007 21:37

Hej igen alla läsare.I går så orkade jag inte skriva något om matchen.Jag var så besviken att vi inte vann denna fight.Som vi alla redan vet så spelade vi mot hallelujasystrarna från Falun i går.Och matchen slutade 1-1 ett mycket orättvist resultat tycker nog många med mig.Dom som inte tyckte det var nog den lilla församlingen från Falun som satt på läktaren.Vi dominerade hela matchen igenom.Falun tar ledningen efter ett frislag  från kanten som trillade in bakom Hanna i kassen.Så mycket lägen som vi brände i denna match har jag aldrig varit med om.Sen skall det tillägas att Katja i Faluns kasse var bra likaså Hanna i våran kasse.Men så länge man inte gör mål på sådana chanser som vi får under matchen så vinner man inte.Spelmäsigt så var Falun dåliga enligt mina ögon.Dom spelade långbollar från back till forwards.Eller så försökte dom med instick framför mål.Jag vet inte om det går att spela mycket bättre innebandy som vi gjorde i går.Men det spelar ingen roll så länge man inte gör mål på chanserna.Fick höra att Faluns tränare hade sagt i radion att han tyckte det var ett rättvisst resultat.Man undrar i vilken församlingslokal han har varit i.Men men idrott är inte rättvist alla gånger.Skall väl skriva att Faluns mål kom efter 6,26 i första perioden.Lunkan kvitterade i den andra perioden i pp spel ass från Sanna T.Målet komm efter 18,45 och utvisningen kom efter 17,11.


STATISTIK FRÅN MATCHEN


LUNKAN 1 MÅL

SANNA T 1 ASS


SKOTT

1 PER 9-8

2 PER 19-7

3 PER 6-7

4 PER 5-1


SUMMA 39-23


PUBLIK 471 ST TACK ALL NI SOM KOM OCH VÄLKOMMNA ÅTER.


TACK FRÅN MIG

Ovido - Quiz & Flashcards