Alla inlägg den 6 november 2007

Av Patrik - 6 november 2007 21:33

Ja vad bestod den av då?Jo det var bara övningar med skott.Syftet med det då?Jo kanske att vi skall börja träffa mål i våra avslut och bli bättre på att skjuta.Bosse har tagit in en idrotts psykolog.Som var nere på träningen och snackade med tjejerna och förde några annteckningar.Jag ber att få återkomma i detta ämne i framtiden.Jag har inte så mycket info om detta ännu.Våra landslags tjejer åker till Finland i morgon och det är ju Karolina widar,Susanne Tuominen och Caroline Bagge för u19.Jag önskar dem lycka till i sina blå gula uppdrag.Imorgon  så kommer vi inte att träna .Vi kommer att samlas på ett ställe som heter Strike kl 18,00 för en bowling duell.Så vi får väl se vem som är bäst i denna sport.Det lär inte bli jag iaf.Inte heller på torsdag kommer vi att träna då skall vi gå i gemensam trupp och kolla på Vib-Warberg i ligacupen.Tjejerna körde ett gemensamt gym pass ikväll.Skall nog bli skönt för tjejerna att få vila upp sig inför kommande uppgifter .Nästa match spelar vi den 17 nov då vi får bekänna färg i borgen då kommer nämligen Pixbo på besök.


TACK FÖR MIG            

Ovido - Quiz & Flashcards