Alla inlägg den 23 november 2007

Av Patrik - 23 november 2007 20:19

Vad skall en sportchef göra.

* HAN SKALL HA HAND OM ALLA KONTRAKT OCH SKRIVNING AV KONTRAKT MED SPELARE OCH LEDARE

*HA HAND OM KONTAKTEN MED NYA SPELARE OCH LEDARE

*HA HAND OM KANTAKTEN MED LEVERANTÖRER

*TA HAND OM PROBLEM SOM UPPSTÅR MED SPELARE

*HA KONTAKT MED RESPEKTIVE LAG OM VILKA SPELARE SOM SKALL VARA MED OCH TRÄNA MED DOM OLIKA LAGEN.


Jag har säkert glömt något men dom här punkterna tycker jag är viktiga.Och det viktigt att en sportchef får göra dessa saker.Dessa punkter skall ingen annan göra.


TACK FÖR MIG

   

Av Patrik - 23 november 2007 17:42

Har varit hemma från jobbet idag.Har sån fruktansvärd värk i mitt höger knä.Har varit till en dr för samma problem tididgare.Men dom hittar inget fel säger dom. Man har röntgat knät och finner inget fel där heller. Men något fel måste det ju vara om man har så ont att man nästan börjar grina. Men vad fan skall man göra har nu bytt hus läkare. Men hon kommer inte tillbaka till kliniken förren den 1 dec. Min gammla hus läkare hade jag inget förtroende för så därför bytte jag. Frun är på kryssning till Helsingfors och kommer hem i morgon. Har haft min mor och hennes gubbe på besök idag. Min mor har bakat lusse bullar som jag skall ta med till puffrorna imorgon. Kl 14,00 smäller det i borgen hoppas på mycket publik imorgon. Publiken och våra supportrar betyder mycket mer än dom tror. Så har ni inget för er i morgon så kom och kolla dom 2 bästa lagen i sverige. Skall nog kolla Leksand -Björklöven i kväll på tv4 sport.


TACK FÖR MIG      

Ovido - Quiz & Flashcards