Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Patrik - 3 oktober 2007 22:27

Tjena alla läsare här kommer ett litet smakprov på den nya matchtröjan från Salming.De är den vita tröjan som jag kommer att visa.Men den är inte riktigt färdig än det är dom personliga sponsorerna som saknas.Men Brages kommer att trycka färdigt dom till lördagen's match.Men som sagt så kommer här ett smakprov på tröjan framifrån.Håll till godo baksidan kommer i morgon.


 TACK FÖR MIG

 

Av Patrik - 3 oktober 2007 07:19

Det närmar sig med stormsteg till premiären.Skall bli intressant och se vad som kommer att hända i dag.Med min otur så är det väl något som händer.Träning i kväll och som vanligt så får ni en lägesrapport när jag kommer hem.Nej skall ta och fara till ännu en härlig arbetsdag.Ha en underbar dag alla bloggenläsare.


TACK FÖR MIG 

Ovido - Quiz & Flashcards