Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Patrik - 14 oktober 2007 21:50

Ja ni som följer innebandyn och läser denna blogg vet nog redan resultatet i matchen.Men ni som inte vet det så kan jag tala om att vi vann med 3-0.Bodenspelarna såg ut som vilsna renar och deras keeper var stabilare än Berlinmuren.Det är nog det värsta jag har varit med om,vi trycker på som bara attan men deras keeper vet nog inte vad hon gör i kassen.Men å andra sidan så skall hon ju stå där och ta bollarna men inte att vara övermänsklig.Så därför slutar den första perioden 0-0.Vi fortsätter som vi gjorde i första perioden och tillslut så fick vi hål på muren.14,04 gör Stålis 0-1 och så slutade perioden.Vi startade matchen på 2 kedjor och 2 back par.Bagge gick in istället för Agge på backplats.Den tredje perioden så försökte Boden pressa oss högt men gick bort sig och vi kan göra 0-2 efter 2,12.Lunkan gör mål efter ass från Bagge.En mycket bra pass från Bagge.Efter målet så fortsätter vi som vi gjort tidigare under matchen.Boden hänger inte med alls i våra spel.6,55 gör Anna Vartiainen 0-3.Dom ströchanser som Boden skapar är inte ens nära till att bli mål.Boden är bättre än Skellefteå men jag tror att båda lagen får det svårt i serien.Skotten blev 13-47 då kanske ni fattar hur överlägsna vi var under matchen.Men som sagt så var keeper i Boden fantastisk.Det är skönt för Hanna att få hålla nollan i två matcher.Det är även skönt att vi kan ta 6 poäng på en sån här resa.Nej nu skall jag glo lite på tv inan det är dax att knoppa.Klockan står på 06,45 då är det frukost dax igen.Bussen avgår från hotellet kl 08,00 i morgon.Kommer nog inte att skriva något mer innan jag kommer hem i morgon kväll.


Födelsedag

I dag fyller ANNA VARTIAINEN år och tjejerna stod som en flickkör i morse vid frukosten och sjöng för Anna.Grattis säger vi till henne.


TACK FÖR MIG  

         

Av Patrik - 14 oktober 2007 08:47

Nu har vi vaknat på vårat rum och det är dax för en god hotell frukost.Vad hände i går kväll jo vi var på en kinarestaurang och köpte med oss hämt mat. Sen så badade och bastade några tjejer på hotellet. Hotellet har en badtunna på taket. Jag och Micke käkade maten på rummet sen kollade vi lite tv och sen somnade vi vid 23 tiden. Man blirt trött av att ligga ute så här. Nej nu bär det av till frukosten det skall bli fint att få käka lite. Jag kommer tillbaka under dagen.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards