Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Patrik - 24 oktober 2007 21:43

Okej efter datastrul och en nerlagd server så är jag tillbaka igen.Hoppas att ni har saknat mitt skrivande under 2 dagar.


På träningen i måndags så vart det bara fys träning efter dom två matcherna vi hade i helgen.Det finns inte så mycket mer att skriva om den träningen.Kvällens träning så var det en femma med från killarna i AROS IK.Vi spelar ju två tuffa matcher i helgen.På lördag möter vi TÄBY ANGELS som dom kallar sig.Täby är nykomlimgar i elitserien,vi fick stryk av dom på försäsongen med uddamålet.Täby har ett ungt lag på plan och jag hoppas att dom kan hålla sig kvar i elitserien.Efter denna match så tar vi båten över till Gotland för match mot Endre på söndag.Endre är otroligt svår slagna i sin hall SÖDERVÄRNSHALLEN.Det är som at spela i en gryta och dom har ett otroligt publikstöd på Gotland.Men jag hoppas att vi kan åka hem till Västerås med hedern i behåll på söndag med 6 nya poäng.


Jag vill gratta Karro W,Sanna Tuominen till landslaget.Sanna Scheer är reserv på hemmaplan.Grattis till Caroline Bagge till sin plats i u19 landslaget.Västerås innebandy fick med en spelare till u19 oxå det är Malin Wikström.Ett stort grattis till er tjejer från mig och lycka till i era uppdrag i dom blå gula färgerna.


Och så till mina Änglar från Götet nu är guldet nära.Visst var bollen inne det fanns ju inget att tveka om.Vinst mot Trelleborg på söndag och guldet är klart.Djurgården måste vinna med 4 mål mot Bp samtidigt som Änglarna inte får göra något mål.Skulle jag inte ha åkt till Gotland i helgen så skulle jag ha åkte ner till Göteborg och kollat på matchen.Nu missar man den på tv men vad gör man inte för puffrorna.Hörs i morgon.


TACK FÖR MIG 

       

Ovido - Quiz & Flashcards