Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Patrik - 26 oktober 2007 20:23

Nu i kväll så har jag gjort 22pasta sallader med kyckling till puffrorna i morgon.Jag fick hjälp av min mamma med detta tack för det.I morgon så åker vi med 2 små bussar till stockholm och spel mot Täby.Efter matchen skall tjejerna få smaka den goda salladen.Får hoppas att det smakar gott iaf.Efter matchen så bör det av till Nynäshamn för att ta färjan över till får landet.Det är så jävla tråkigt att åka denna färja det tar 3 och en halv timme.


Såg att Iksu håller på att krossa Skellefteå.Iksu leder med 0-5 efter den första perioden.


Det är ett derby i kväll det är Sura som möter Kungsör i kättinghallen.Sura leder med 6-1 efter 5 min in i tredje perioden och ser ut att gå mot vinst.


Jag får hoppas att jag kan uppdatera bloggen under helgen.


Föresten så leder Vik hockey mot Björklöven med 6-1 och verkar gå mot vinst dom oxå.


TACK FÖR MIG   

Ovido - Quiz & Flashcards