Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Patrik - 18 oktober 2007 20:23

Hej alla läsare!

I går så blev det inte något skrivet jag orkade inte det i går.I kväll så blev det ingen träning för min del pga av jobb.Men min kollega Jonny fixade träningen i kväll.Men igår så var jag där och det såg riktigt bra ut på 2 mål's spelet.På sjukfronten så är det Agnes Trolte som är borta pga av sitt knä som hon skadade i Sverigespelen.Bubblan har problem med sitt lår och Hanna Gustin är förkyld.Annars så är alla skadefria.Det är viktigt att vi har mycket folk tillgängligt till helgen.Vi har ju inte så stor trupp i år.Som sagt så har vi dubbelmatch i helgen.Det är Ö-vik som gäller på lördag och Dalen på söndag.Ö-vik som har spelat 4 matcher och har 2 vinster och 2 förluster.Dalen har spelat 3 matcher och har två ovagjorda matcher och en förlust.Det kommer inte att bli några lätta matcher i helgen.Tror att Dalen är revanschsugna efter förlusten på försäsongen.Hoppas att det kommer mycket folk på matcherna i helgen.Hoppas att föreningen och styrelsen har marknadsfört helgens matcher så att folk vet om att det är hemma premiär för dom regerande mästarna.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards