Direktlänk till inlägg 22 november 2007

SNART MATCH

Av Patrik - 22 november 2007 16:49

Veckorna går fort det är snart helg igen och en ny fight. Som jag har skrivit tidigare så är det Iksu från Umeå som kommer på besök till borgen. Det skall bli en ny tuff uppgift för våra tigrar. Vi har ju fått en till spelare på skadelistan. Det är backen Linda Eriksson som har gjort en titthålsoperation. Linda skadade axeln i matchen mot Pixbo.Linda blir borta 1 månad. Hon är nog tillbaka till Europa cupen. Europa cupen spelas i början av januari i finland. Det skall bli jätte kul att få vara med om den. Sen har vi Karro Widar som har tackat nej till finnkampen i dec. Karro känner sig sliten och har problem med en ond höft. Tycker det var ett klokt beslut av henne. Det är bättre att hon kurerar sig med tanke på att vi skall spela europa cupen. Hon behövs i sitt klubblag. Vi får se om hon är med till helgens match mot Iksu.Träningen i går kväll var väl så där.Bosse la in en ny övning. Och man vet ju hur det är med tjejer när det är något nytt på gång.Det var en hel del flams och stoj. Fokusen på övningarna var inte på rätt ställe.Men vi får hoppas att kvällens träning blir bättre.Vib's herrar spelar mot Älvsjö ikväll. Och dom siktar på sin 7 raka seger och jag tror att dom klarar av det. Lycka till säger jag.Måste bara få skriva att det är ett under att inte Hanna Pettersson inte blir uttagen av våran förbundskapten i landslaget. Tycker att Hanna borde få en chans iaf men Vaara kanske inte har sett Hanna spela denna säsong. Vi har släppt in minst mål i elitserien och det är mycket Hanna's förtjänst. Men man kör hårt med Sofia Pettersson i kassen. Men har man sina favoriter så har man. Hanna är mycket bättre än Sofia tycker jag och många andra som man talar med inom innebandy sverige.


TACK FÖR MIG 

 
 
filuren

filuren

22 november 2007 17:26

Håller helt med ang Hanna!
Följer Rönnbys matcher så troget det går! Laddar redan inför matchen på lördag ;)
Som sagt Hannas frånvaro i blågult får en att fundera! Att se Hanna briljera i sin kasse är en fröjd för varje innebandyälskare!

http://filuren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards