Alla inlägg den 15 september 2007

Av Patrik - 15 september 2007 18:44

Nej det gick inte som jag ville idag.Göteborg fick 2-2 mot Elfsborg och Liverpool fick 0-0 borta mot Southampton.Kollar man på Göteborg's matchen så var det nog rättvist resultat.Änglarna tog ledningen med 2-0 och det såg mycket ljust ut men Elfsborg gjorde 2-1 på en frispark.Tycker nog att Bengt Andersson skulle ha tagit det skottet.Sen gör dom 2-2 på en staff det var nog inget att diskutera om.Men 1 poäng är bättre än ingen alls.Tobias Hysen gjorde comeback i svensk fotboll,men han var ganska osynlig i matchen.Men vi hackar på tåget mot sm guldet iaf.Liverpool fick ju bara 0-0 i dag dom kunde lika görna ha förlorat dom fick en straff mot sig men Reina räddade den.Liverpool har inte förlorat en match i årets liga än så det ser bra ut för Pool.Men ligan har ju inte pågått så länge så det är ju många matcher kvar.Men man har inte inlett ligan så här bra på flera år så det kanske är POOL's tur i år.


Tänkte åka in och kolla på en match i ligacupen i dag men jag orkade inte.Tänkte att jag skulle kolla på Dalen -Storvreta men så blev det inte.Men det blev iaf mycket mål i matchen Vib-Falun 12-7 till Vib.Verkar ha varit en match i publikens smak med mycket mål.Men kanske inte för tränarna det måste kanske finslipas på defensiven på dom kommande träningarna.


Ja imorgon så möter vi Ibk Dalen kl 12.00 i västeråshallen c-hallen.Skall bli roligt att få träffa Örjan igen.Har inte träffat han sen vi var på Öland vecka 29 nu i år.Jag vet inte hur det har gått mot Täby som dom spelade mot i dag.Men att dom slog Balrog men 4-2 i går är ju ett bra styrkebesked  från Dalen.Så det lär inte bli en lätt match i morgon det gäller att vara på tårna i 60 minuter.Men må det bästa laget vinna.Jag vet inte riktigt hur det ser ut med laget i morgon har fått upgifter att det har varit mycket sjukdomar i veckan.Jag hoppas att dom som är hela och friska kan stå upp bra i matchen i morgon.Örjan har oxå dåligt med tjejer i Dalen han har bara 17 tjejer med sig till denna roadtripp.Vad jag vet i dags läget så är Agnes Trolte borta pga av skada lika så Angela Wigell.


Jag har en fundering när blir det en LIGACUP för damerna?


TACK FÖR MIG      

Ovido - Quiz & Flashcards