Alla inlägg den 29 september 2007

Av Patrik - 29 september 2007 21:40

Ja dom hänger med i toppen av ligan 1-0 mot wigan i dag.Och en fjärde plats i ligan 4 poäng efter Arsenal som ligger etta.Skönt att Chelsea tappar poäng deras tid är förbi.Det köns skönt att Liverpool bara har släppt in 2 mål på 7 matcher.


Jag fick en kommentar om vad jag menar med tempo som jag skrev om i förra inlägget.Ni kan ju läsa det själv om ni vill.Men denna personen som kallar sig för GÄST fattade visst inte vad jag menade.Det jag menade är att det var inget tempo i spelvänndnigarna.Det var inge tempo i uppspelen.Vib kom in i Örebros tempo,Örebro ville dra ner på tempot kändes det som.Det kanske inte har varit fel att spela fullplans press mot Örebro.Men det är min åsikt det är ju poängen som räknas till slut iaf.Nu vinner man ju matchen iaf och det är ju huvudsaken.Och jag menar inget negativit om det är det du syftar på.Som sagt åsikter måste man få ha eller vad tycker du ?


Ett tips kollade på BABBEN OCH CO nu i kväll och Magnus Uggla var med där.Och dom snackade om att blogga Uggla har en blogg som jag gick in och läste.Riktigt roligt att läsa denna blogg så gör det ni oxå.

www.magnusuggla.nu


TACK FÖR MIG  

Av Patrik - 29 september 2007 18:06

Nu står det mellan Västmanland och Östergötland om vem som får innebandy vm för damer 2009.Det var 4 distrikt som sökte om vm men nu har det bantats till 2.Så vi har hoppet kavar att det blir Västmanland och Västerås som får dam vm 2009.Hoppas att beskedet kommer snart så förbundet kan börja jobba på ett bra arrangemang.


Var och kollade vib's damer mot Kfum Örebro i går matchen slutade 4-2 till Vib.Men villken tempolös match Jocke G  som tränar Vib kan inte vara nöjd med tempot.Sen skall man inte sticka under stolen att Örebro var hellt värdelösa enligt mitt tycke.Men det är ju poängen som räknas,och vib har ju 6 poäng av 6 möjliga grattis säger jag.


Kungsör vann sin match i div 2 mot Årstagården med förkrossande 8-0. 


Dam eliten smygg startade i går med matchen Övik-Iksu.Iksu vann med 9-4.Jag fattar inte att en elitserie inte  startar samma dag eller iaf samma helg med en ful omgång.Nej sprid ut omgångarna som dom gör i fotbolls allsvenska och hocheyn.Nej det är fan pengar och rättigheter som styr allt.


Har varit på Kopparbergs marknad i dag men fan villket djävla väder det var men det var kul att komma ut litte.Annars så sitter man ju bara i en massa hallar och kollar svettbandy så det kan vara skönt att göra något annat oxå.Själva så är vi lediga i helgen från innebandy inför seriepremiären nästa lördag mot Karlstad.Hoppas att vi får spela i den nya hallen som dom har byggt i Karlstad.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards