Alla inlägg den 30 september 2007

Av Patrik - 30 september 2007 17:10

Ett stort grattis till våra flickor 92 som vann kvalomgången i sibf cup i helgen.Tjejerna vann denna cup förra säsongen och vi får hoppas att det går vägen denna säsong oxå.Nästa kvalomgång går vecka 47-48.Ett imponerande resultat från helgen 19-1 i målskillnad efter 3 matcher.


Mik västerås vann sin bortafight mot Ibk Runsten med 11-8.Bondeson svarade för 4 poäng i denna match han har nu gjort 14 poäng på 2 matcher.


TACK FÖR MIG 

Av Patrik - 30 september 2007 15:00

Christian Mattsson hade en stor show i Västerås hallen i dagens match mot Gaik Väsby.Men det räCkte inte till att Mattsson gjorde Vib's bägge mål.Man förlorade matchen med 3-2.Måste ge beröm till tränarna Lindgren och Heda som tar timeout och plockar keepern när klockan står på 16,38 i tredje perioden.Man måste våga för att vinna men nu räckte det inte till denna gång.


Vi får se om Vik Hockey lyckas vinna hemma mot Nyköping i kväll.Skulle vilja gå på matchen men jag och min fru får matgäster.Det är min mor och henns gubbe som kommer över på lite käk.


TACK FÖR MIG  

Av Patrik - 30 september 2007 08:19

I dag är det Söndag och jag tänkte åka in och kolla vib's herrar.Gaik Väsby kommer på besök i dag kl 12,30 i v-hallen.


Min gode vän Hellis är lagledare i Mik Västerås och dom åker och spelar mot 

Ibk Runsten i dag .Det gäller att se upp för Bondeson,Hedström och Rollen i runsten.Tror nog att det blir åka av för Mik.


Sura ångar på i div 2 vann mot Ibf Falun Ungdom i går med 4-3.Det har börjat bra för Kungsör och Sura i div 2.Dom har 6 poäng av 6 möjliga.Får väl se om Mik lyckas ta poäng mot Runsten.


TACK FÖR MIG 

Ovido - Quiz & Flashcards