Alla inlägg den 18 september 2007

Av Patrik - 18 september 2007 18:11

Nej det har jag inte nu.Kan inte skriva något om gårdagens träning efter som jag var tvungen att åka hem efter jobbet.Jag var nämligen tvungen att tömma vardagsrummet med alla möbler och dyligt.Varför då undrar ni då jag har ju nyss flyttat in i lägenheten.Jo det är så att jag skulle vara duktig i söndags kväll och lufta elementen i vardagsrummet.Men vad händer jo nippeln går sönder till elementet och vattnet bara forsade ut ur elementet.Och där står man som ett fån och undrar vad gör jag nu då.Jo man ringer securitas och dom i sin ordning ringer ett jour företag.Och när securitas har fått tag i dom så skall dom ringa tillbaka och sen kommer dom ut.Det tog dom 40 min innan dom kom ut till oss på landet,sen tog det ytterligare 20 min innan han hittade vart man stänger av vattnet.Så vattnet stod och pumpade i 60 min men jag försökte att hålla ett finger för så det dämpade vattenflödet lite,men hur jobbig var inte det.Har fan ont i fingret än,sen kom grannen i med en trädgårdsslang som vi satte vid hålet i elmentet så ledde vi vattnet ut på altan.Men har man parkett så har man, det vart naturligtvis vattenskadat.Dom har varit här i dag och rivit ut hela golvet sen får vi se hur länge det måste stå en fläkt och torka betong plattan.Men nu får man ju ett nytt golv i ekparkett iaf det är ju inte fyskam det heller.Så något element skall jag aldrig mer lufta själv iaf.


Men i morgon så blir det litte mer info om hur det ser ut inför genrepet mot Endre på lördag i Eskilstuna.Västerås innebandy kommer att spela mot Warberg i kvarsfinalen i ligacupen.Då kanske det blir åka av tror att Vib börjar hemma men jag vet inget datum än.


TACK FÖR MIG   

Ovido - Quiz & Flashcards