Direktlänk till inlägg 29 september 2007

LIVERPOOL

Av Patrik - 29 september 2007 21:40

Ja dom hänger med i toppen av ligan 1-0 mot wigan i dag.Och en fjärde plats i ligan 4 poäng efter Arsenal som ligger etta.Skönt att Chelsea tappar poäng deras tid är förbi.Det köns skönt att Liverpool bara har släppt in 2 mål på 7 matcher.


Jag fick en kommentar om vad jag menar med tempo som jag skrev om i förra inlägget.Ni kan ju läsa det själv om ni vill.Men denna personen som kallar sig för GÄST fattade visst inte vad jag menade.Det jag menade är att det var inget tempo i spelvänndnigarna.Det var inge tempo i uppspelen.Vib kom in i Örebros tempo,Örebro ville dra ner på tempot kändes det som.Det kanske inte har varit fel att spela fullplans press mot Örebro.Men det är min åsikt det är ju poängen som räknas till slut iaf.Nu vinner man ju matchen iaf och det är ju huvudsaken.Och jag menar inget negativit om det är det du syftar på.Som sagt åsikter måste man få ha eller vad tycker du ?


Ett tips kollade på BABBEN OCH CO nu i kväll och Magnus Uggla var med där.Och dom snackade om att blogga Uggla har en blogg som jag gick in och läste.Riktigt roligt att läsa denna blogg så gör det ni oxå.

www.magnusuggla.nu


TACK FÖR MIG  

 
 
Ingen bild

Gäst

30 september 2007 15:28

Du får absolut ha åsikter. Ibland när man pratar tempo så menar man löptempo och ibland passningstempo. Jag vill bara veta vilket du menade...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards