Direktlänk till inlägg 29 oktober 2007

TÄBY-RÖNNBY

Av Patrik - 29 oktober 2007 16:45

6 nya poäng blev det efter helgens bravader.Vi började färden mot dom 6 poängen mot Täby.Täby matchen som spelades i lördags vann vi med 2-5.Vi började med att göra mål efter 1.03 i den första perioden.Målet gjordes av Malin(bambi)Hansen ass från Helena(lunkan)Lundqvist.Vi tryckte på i vårat spel men fick ingen mer utdelning i den första perioden.Skotten slutade 7-8 till våran fördel.Täby är ett mycket ungt lag och dom har mycket spring i benen.Jag tror och hoppas att dom klarar sig kvar i elitserien.Det är ett lag som kommer att utvecklas mycket under säsongen.Den andra perioden blev mållös trots att vi vann skotten med 6-20 men Täby har en bra målvakt.Täby drabbades av en 2 minutare efter 7,46 men det pp spelet som vi har under dom 2 min är inte bra.Vi tar mycket svåra avslut och slår svåra pass.Den tredje perioden får vi utdelning efter 0,28 Karro Widar gör sitt första mål för i år ass av sin radar kompis Sara(stålis)Stålberg.Efter 4,19 så gör Bambi sitt andra mål för dagen denna gång så var det Katarina(riina)Tuominen som stod fär ass.Täby reducerade efter 8,04 till 1-3.Efter 15,23 så punkterade Susanna(sanna)Tuominen då hon gör 1-4 utan ass.16,59 så drar vi på oss en 2 minutare för protest mot domslut.Samtidigt så tar Täby time out och plockar keepern.Täby får utdelning i spel 6 mot 4 och gör mycket rättvist 2-4.Täby fortsäter sedan att spela 6 mot 5 men då kan Lunkan göra 2-5 i öppen kasse efter 19,15 ass från Stålis.Skotten i den tredje perioden blev

8-10.I stort sätt så vinner vi matchen rättvist det var en dag på jobbet.Matchens lirare blev RIINA.


TACK FÖR MIG 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards