Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

ONSDAG

Av Patrik - 31 oktober 2007 15:37

Hej alla blogg vänner.Jag har inte något att skriva om måndags träningen då jag nämligen är sjuk.Jag har fått lite kritik om mitt senaste inlägg om Endre matchen.Det är en herre vid namn Sjöstrand som skriver på sin blogg.Och det han skriver är följande. På vissa bloggar kallas Gotland för fårskallarnas ö. Mycket moget, mycket moget men inte så konstigt med tanke på att det är samma blogg som kallade MFF:s Junior för blonderad neger.
Det jag skrev om Junior ångrar jag djupt.Jag är ingen rasist eller så.Det inlägget tog jag bort.Jag skrev det i ren frustration efter att Junior gjort mål mot mina Änglar.Jag ber om ursäkt för det.Sjöstrand tycker att det är o moget att skriva som jag gör.Men sen skriver han att tycker man inte om vad andra skriver i sina bloggar så behöver man ju inte läsa dom.Han skriver även att det är hans blogg och att han skriver om vad han vill.Men det får tydligen bara han göra i sin blogg.Så här skriver han då.Om man läser min blogg och inte gillar att jag tycker om Endre, Visby och Gotland, har man inte kommit lite fel då? Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill, tycker och tänker här. Har man ett problem med det bör man kanske inte fortsätta att läsa min blogg, eller har jag fel?
Det är det jag oxå gör skriver om vad jag tycker och tänker.Men man kanske måste skicka ett mail till herr Sjöstrand så att han får godkänna inläggen innan man publicerar dom.Jag skiter i om han älskar Gotland och Endre.Jag tänker fortsätta att skriva om mina tankar och om vad jag tycker.Sen har Göran från Endre skrivit ett inlägg.Han tycker att det är en låg niva att jag har skrivit fårskallar.Jag tycker det är en ännu låg niva att skriva det Endres tränare skrev på deras hemsida.Man skall sopa framför egen dörr först tycker jag.


Nu ser vi framåt mot två nya matcher i helgen.Det är nykomlingarna Kais Mora som kommer på besök till borgen på lördag.Och på söndag är det Ibf Falun som gästar oss.Vi ser fram emot mycket folk i borgen till helgen.I morgon så skall jag jobba igen och då är det träningen som gäller i morgon kväll.Ha en skön kväll och en full fart mot helgen.


TACK FÖR MIG 

 
 
Ingen bild

Jocke U

1 november 2007 16:10

Det var knappast Endres tränare Joakim Sjöstrand som skrev förhandstexten på lagets hemsida.
Kom in i matchen.

 
Ingen bild

materialare

1 november 2007 20:58

konstigt att han sa det till oss då

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards