Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Patrik - 3 februari 2008 19:21

Det blev stor torsk i vm finalen i bandy för sverige ryssland vann med 6-1.Det har varit matcher i div 2 norra svealand i kväll.Det var ett derby i Kungsör.Kungsör spelade mot Surahammar och det blev målrikt i den matchen.Sura vann med 9-6.Sen spelade Mik Västerå's herrar mot Kvarnsveden i samma serie.Även den blev målrik Mik vann med 9-7.Det var nog svängdörrar i försvaret i alla matcher.I morgon så är det vanlig träning igen.Hoppas att vi kan träna på ordentligt och att alla är hela och friska.Det väntas 2 tuffa matcher i helgen som kommer.Vi spelar mot Kais Mora och Falun.Kais Mora är som sagt nykomlingar i elitserien för denna säsong.Dom ligger sjua i tabellen.Så dom är inte några duvungar.Det blir inga lätta matcher nästa helg.Det värsta är att jag tror att jag börjar bli förkyld oxå.Täppt i näsan och snoren rinner ont i huvudet men ingen feber iaf tror jag.Men det går nog över någon gång i framtiden.


TACK FÖR MIG





  

Av Patrik - 3 februari 2008 15:46

Malin Hansen har gjort sitt andra mål i landslaget.Efter 14,29 i den tredje perioden mot Schweiz gjorde hon sveriges femte mål.

Av Patrik - 3 februari 2008 14:38

Ja det fortsätter att snöa i Västerås.I går så spelade vårat div två lag mot Mik Västerås och det blev 11-1 till tigrarna.Trodde nog att det skulle bli mer mål i matchen.Men så blev det inte.Men dom har nu fjorton raka segrar i div 2 västmanland.LAndslaget vann mot finland i går med 9-5 och Malin Hansen fick göra mål i sin debut i det blå gula laget.Riktigt skoj för henne.Karro Widar svarade för en ass i matchen.Idag kl 14,00 så började matchen mot Schweiz.Det står 1-0 till sverige efter den första perioden.Målet gjort av Karro Widar efter 18,10.Jag kommer tillbaka litte senare under kvällen med litt mer skrivande.Skall kolla vm finalen mellan SVERIGE OCH RYSSLAND KL 15,00


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards