Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Patrik - 14 februari 2008 21:42

Grattis Dalen som har gjort klart med Örjan i 2 säsonger till.Träningen i kväll var bra .Det var som i går mycket skott övningar och 2 mål's spel.Det ser bra ut inför matchen mot Iksu på lördag.Vi skall ju hoppas på att vi vänder hemåt med 3 nya friska poäng från Umeå.Jag skall försöka att hålla er uppdaterade från Umeå.Nu är det bara 4 matcher kvar i grundserien.Sen går vi in i slutspelet.Första kvartsfinalen spelas den 16 mars.Och som jag har skrivit förut så kan ju allt hända i ett slutspel.För mig själv så känns det att det blir mitt sista slutspel.Jag lägger nog vattenflaskorna på hyllan efter slutspelet och en eventuell final.


TACK FÖR MIG



 

Av Patrik - 14 februari 2008 10:53

Jag vill passa på att och ge alla en blogg kram till alla som jag känner och till dom som läser bloggen.Kram på er alla.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 14 februari 2008 07:05

Poängdrottning förstärker Rönnby Tigers
Rönnby Tigers förstärker truppen:
Division 1-laget Älvstrandens poängdrottning Anna Sjögren är klar för klubben.


Den 24-årige centern gjorde sin första träning med Rönnby i måndags.
- Det var imponerade att se och man såg ganska snabbt att det finns kvalitet där. Hon har ett bra skott och bra blick för spelet, säger tränaren Bosse Hägglöf.
Kan hon vara med i helgens match mot Isku?
- Det är oklart i dagsläget. Det tar vi beslut om senare, säger Hägglöf.

TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards