Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Patrik - 4 februari 2008 22:16

Träningen i kväll var väl sisådär tycker jag.Lite folk som fortfarande har skavanker och sjukdomar.Läste på Hedas blogg att han har gett sig in i diskussionen om Linn Eriksson.Han har tydligen yttrat sig utan någon info alls.Tråkigt att det blir så här.Men som sagt man får ju skriva vad man vill i sin blogg absolut.Men man kanske skall akta sig lite det har ju jag fått erfara.Jag tror nog inte att vi skulle stoppa Linn på något sätt.Och jag hoppas att hon har varit uppriktig i sitt val på att lägga klubban på hyllan.Sen är det inte så lätt att komma från div 1 till elitserien.Om man är stjärna i div 1 så är det inte så lätt att bli stjärna i elitserien.Man måste ge det en chans man måste verkligen träna hårt och slita till sig en plats.Man kan inte komma och tro att man kanske skall få en ordinarie plats.Titta på dom andra som är unga och nya i truppen vilket jobb dom lägger ner på träningarna vad dom sliter och det är ett måste.Då får man speltid också.Jag menar har man inte någon motivation till att klara dessa grejer så då blir det lätt så här tror jag.Då gör man det enkelt för sig och lägger av.Och vad jag vet så var vib's damer på jakt efter några spelare från oss inför denna säsong.Men dom tröttnade på att man ringde och tjatade på dessa spelare flera gånger i veckan.Hade man inte gjort det så kanske don har spelat i vib's damer denna säsong.Men dom tyckte att det blev jobbigt att dom ringde så mycket.Säger man att man vill tänka på saken 1 vecka så  måste man acceptera detta men det gjorde man inte.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards