Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Patrik - 16 februari 2008 18:42

Förnedrande 6-1 mot IKSU i dagens match. Det var ingen av våra spelare som var riktigt bra förutom Hanna i kassen.Hon höll nere siffrorna och Agge på sin backplats var också bra. Nej nu får tjejerna rannsaka sig själva. Måste också få säga att om man ska slå ett så pass bra lag som IKSU så måste man spela bra och det gör inte vi idag. Nu får vi träna på bra i veckan för att sedan till helgen åka ner till Göteborg och vinna mot Pixbo. Mitt tips att vi skulle vinna med 2 mål ber jag om ursäkt för.


VIB får stå för helgens innebandyheder i Västerås i morgon då man tar klivet upp i SSL . Det är i alla fall vad jag tror att de gör.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 16 februari 2008 09:28

Så kallt är det i Umeå nu på morgonen.Har som vanligt ätit en god hotellfrukost.Sitter nu på hotell ummet och väntar på att Örjan skall ringa.Snöskulpturerna jag skrev om i natt är en tävling.Temat på tävlingen är Astrid Lindgren.Så utanför hotellet har vi lilla gubben och karlsson på taket.Det är fantastiskt vad duktiga dom är.Har väl sovit sådär låg i en extra säng på rummet.Leffe och Jonny fick ligga och gosa i dubbelsängen.Vet inte vad jag skall skriva om dagens match heller.Vet inte om det är så mycket att skriva om heller.Vi känner ju varandra ganska bra och vet ju hur vi spelar.Så det är ju så att det laget som gör flest mål i dag vinner.Och vi får ju hoppas att det är våran tur nu.Så ni som sitter hemma i stugorna får hålla tummarna i dag.Jag själv har en känsla att vi kommer att vinna med 2 mål mer än Iksu.Om det stämmer får vi veta ungeför vid 16,40 tiden.


Vib's herrar har en gyllene chans till att gå up i SSL i morgon då man möter Skoghall hemma kl 16,00.Det största problemet Vib har är ju att deras förste målvakt har brytit tummen i veckan på träning.Men jag tror att Lelle kommer att göra en bra match i kassen i morgon.Sen tror jag att vib får sätta på sig sina tröjor efter matchen i morgon som förkunnar att dom har gått up i SSL.Jag vågar nog säga grattis till SSL redan nu.Jag kommer själv att gå och kolla på matchen i morgon.Jag hoppas att alla innebandyvänner går man ur huse och tar sig ner till V-hallen för att göra denna dag historisk för Vib.Jag vet inte om jag kommer att skriva något mer i dag.Så jag får önska er en trevlig Lördag.


TACK FÖR MIG       

Ovido - Quiz & Flashcards