Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Patrik - 20 februari 2008 21:34

Mycket bra träning i kväll måste jag säga.Riktigt bra tempo på två mål's spelet. Det var tuffa närkamper många fina kombinationer. Hoppas att det fortsätter så i morgon och på lördag. Det var en femma från Aros ik med på träningen i kväll. Även Mulle var med och spelade. Det är nyttigt att ha en kill femma med på träningarna i bland. Killar spelar  ju trots allt tuffare och hårdare än tjejer.


Tillberga bandy åkte ur bandyns elitserie och får spela div 1 bandy nästa säsong. Det är väl ingen överaskning att Pelle Fosshaug drog på sig ett grovt matchstraff heller. Att den killen inte lär sig någon gång. Även om han är en guda benådad bandy spelare så måste man lära sig någon gång att man inte kan hålla på som han gör. Det är nog bättre om han lägger klubban på hyllan och slutar med bandy. Vsk valde Broberg/Söderhamn i kvartsfinalen . Vinner man den så är det Edsbyn i semifinal och där tar det nog stopp för vårat kära VSK.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 20 februari 2008 17:10

Snart är det dax att bege sig till borgen för ännu en träning. Är hemma hos min mor just nu. Min fru och ett av våra bonus barn och min mor med en vännina är på kryssning. Så jag åkte hem till min mor där hennes gubbe och jag har ätit lite. Det blev lite korv med bröd. Var ner till stadium och hämtade Hannas nya knäskydd som har kommit. Tjejerna har köpt gainomax genom mig. Jag har beställt 20 plattor som jag kommer att ha med mig till träningen i kväll. Jag kommer att skriva lite mer i kväll efter träningen.


TACK FÖR MIG  

Ovido - Quiz & Flashcards