Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Patrik - 15 februari 2008 23:39

Ja då har vi kommit fram till Umeå.Det är 13 minus grader här i norr brrrrrrrrrr säger jag.Ganska häftigt utanför hotellet så står det folk och gör snöskulpturer det är coolt.Skall träffa Örjan i morgon förmiddag skall bli skoj att träffa honom igen.Jonny och Leffe åkte till flygplatsen för att hämta Riina T och Eriksson dom har flygit hit.Överraskningen som Leffe hade var smörgåstårta.Leffe brukar alltid bjuda på smörgåstårta en gång under säsongen.Schemat i morgon ser ut som följer.


9,00 FRUKOST

11,45 LUNCH

12,45 AVRESA TILL HALLEN

13,00 SAMLING I HALLEN

15,00 MATCH START


Mellan frukost och lunch skall var och en handla något att äta direkt efter matchen.Vi kommer att stanna i Övik och äta på hem vägen.Nej nu skall jag gå och lägga mig jag sover med Jonny och Leffe.Återkommer med lite mer skrivande från Umeå i morgon god natt alla vänner.

Av Patrik - 15 februari 2008 20:43

Helena "Lunkan" Lundqvist och Yani Ögren ska öppna en innebandybutik i Västerås. Butiken kommer att ligga i Kopparlunden och kommer att heta INNEBANDYPROFFSEN.

I augusti kommer butiken att slå upp sina portar och jag vill önska dem LYCKA TILL!!


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 15 februari 2008 12:22

Ja snart är det dax att fara in till stan igen.Slutade jobbet kl 11,00 i dag för att hinna med lite ärenden innan vi skall åka till Umeå.Är nu hemma och skall äta lite mat och ta en dusch och packa lite kläder.Det är tur att det bara är en natt vi är borta så man behöver inte packa så mycket.Vi kommer bo på det fina hotellet som vi bodde på sist vi var i Umeå.Nämligen hotell aveny.Det var ett jätte fint hotell.Våran chaufför Leffe kommer att ha en överraskning med till tjejerna på resan.Vad det är för något får ni veta senare för jag vet vad det är.Jag kommer att skriva lite under bussresan om jag får låna någons dator på bussen.Det är nämligen så att jag inte har något mobilt bredband men det är någar tjejer som har det.Annars så skriver jag från hotellet i kväll/natt när vi kommer fram.Som sagt så kommer vi att fara norr ut kl 15,00. i dag.Vi får hoppas att det inte är så kallt uppe i Norrland här i Västerås är det minus 1,4 grader och solsken.Matchen startar kl 15,00 i morgon ni som vill kan ju följa matchen på svenskans  hemsida live match.Nej nu skall jag äta lite mat.Ha en fortsatt trevlig dag och kväll.


TACK FÖR MIG


Ovido - Quiz & Flashcards