Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Patrik - 19 februari 2008 21:33

Var hem till en kompis nu i kväll och hälsade på.Han har som jag ett nintendo wii spel.Men han har ett spel som jag inte har och inte har spelat.Spelet jag pratar om är guitarr heros III.Det var hur kul som helst att spela.Men man blir nog aldrig någon Yngwie Malmsten iaf.Men det är nog ett spel jag skall köpa iaf.Någon innebandy har jag inte något att rapportera från eftersom vi inte har någon träning på tisdagar.Men i morgon kör vi på som vanligt.Skall ge mig ner på Stadium i morgon efter jobbet för att hämta nya knäskydd till Hanna.Dom ringde från stadium i dag och sa att dom kommit.Är det bara jag som har vårkänslor just nu.Hoppas att det går fort nu det är så skönt att det börjar bli ljusare längre på kvällarna.Rönnby Ungdom vann sin sextonde raka seger i div 2.Hoppas att det håller hela vägen till ett div 1 kval.Serien kommer att avgöras fredagen den 29 feb.Då möter man serie tvåan Köping på borta plan.Vinner man den matchen så är det dax att kvala till div 1.Jag hoppas att det går vägen.Jag kommer själva att följa matchen på plats i Köping.Det kommer att bli en tuff drabbning lagen emellan.Nej slut från mig för i dag.Vi syns och höres i morgon fortsätt att ha en trevlig kväll.


TACK FÖR MIG              

Ovido - Quiz & Flashcards