Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Patrik - 7 februari 2008 17:02

Som det känns nu så blir det att följa helgens matcher på nätet hemma i soffan.Jag har nog aldrig sovit så mycket som jag gör nu.I kväll så börjar Lg hockey games.Tycker att svensk landslagshockey är profillösa under dessa turneringar som ingår i europa hockey tour.Det är bara under vm och os som hockenyn är intressant.Svenska rallyt börjar i kväll oxå i dom värmländska skogarna.Det är verkligen något som jag tycker är roligt.Har varit och sett det live 1 gång.Det är en otrolig kännsla att stå vid vägkanten och se dessa bilar komma i dess hastigheter.Skulle nästan göra vad som helst att få åka med någon av dessa bilar på en ss.Dom kommer att sända på svt 24 kl 20.00 i kväll från svenska rallyt.


TACK FÖR MIG 

Av Patrik - 7 februari 2008 09:33

Det är likadant som i går.Jag tror att jag sov hela dagen i går man orkar inte göra något.Kroppen vill liksom inte hänga med.Skulle försöka att kolla på en film i går .Det gick ju bra.Såg kanske 5 min i början och jag vaknade tydligen när det var lika mycket kvar av filmen.Jag kollade iaf fotbollen på kvällen.Inte så bra match märktes att det var en vänskapsmatch.Men jag säger som alla andra att Sebastian Larsson visade verkligen att han vill med till em.


Det är inte bara vi som tappar spelare som lägger av under säsongen.Nu tappar Endre en av sina målvakter pga motivationsbrist.Det är Sara olsson som lägger av igen.Det är andra gången hon gör så här mitt i säsongen.Hon gjorde sama sak föra säsongen men då gick hon till Täby i div 1. Så vi är inte ensamma om dessa problem.Endre tappa även Jeili Båtelsson som återvänder till sin moder klubb Hansa/Hoburg.


En av Örjans centrar i Dalen har brutit tummen pga av halkan.Så nu står Örjan med bara 2 centrar resten av säsongen.Men han har nog något ess i rockärmen.


Nej undra om jag skall lägga mig i soffan och glo på en film och se hur länge man orkar vara vaken nu då.Ha det gott där ute i stugorna vi syns nog något mer under dagen och kvällen.


TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards