Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

SJUTTONDE RAKA

Av Patrik - 24 februari 2008 19:25

Sjuttonde raka vinnsten i div 2 västmanland blev det för vårat div 2 lag.En match kvar och vinst i den så är det kval till div 1 som gäller.Dagens match stördes av mycket skador och sjukdomar.Men det är då dom gamla rävarna  får kliva fram och visa vart skåpet skall stå.Hade man fått utdelning på alla chanser i dag så hade vinstmarginalen varit större.Men man vinner med 5-4 mot ett tappert krigande Kungsör som gör en bra match.Matchen avgörs 19,40 i den tredje perioden då man gör 5-4  målet.Det kommer att bli en otroligt spännande match nästa fredag i Köping.Det är då det kommer att avgöras om vilket lag som får kvala.Kommer det att bli Rönnby Ungdom eller Köping.Rönnby måste vinna matchen eftersom Köping har gjort 100 mål mer än Rönnby.Jag kommer att sitta på läktaren i kb-hallen på fredag kl 19,30 är det match start.Må bäste lag vinna jag hoppas naturligtvis på våra tigrar.Hoppas att nerverna håller för dessa tjejer för det är något stort på gång för dom.Lycka till nu tjejer och ledare se till att det blir en kul fredag kväll för er och för oss på läktaren.Jag tycker att alla som har något med Rönnby att göra så som ledare och spealre från dom andra lagen skall ta er till Köping och heja fram dessa tjejer.


Grattis till Vib's damer som vart klara för elitserie kval i dag.Vi får se om det unga laget klarar av ett kval till eliteserien.Lycka till och grattis till Jimmy och Jocke som tillsammans med tjejerna har tagit sig till kval.


TACK FÖR MIG

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards