Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

OM TRE TIMMAR SMÄLLER DET

Av Patrik - 29 februari 2008 16:25

Om tre timmar smället det till i kb-hallen i Köping.Seriefinal i div 2 Västmanland.Runt kl 21,15 vet vi vilket lag som får kvala till div 1.Kommer det att bli Rönnby Ungdom eller Köping.Skall bli otroligt spännande att följa matchen live.Må bästa lag vinna jag hoppas och tror på Rönnby.


TACK FÖR MIG 

 
 
Ingen bild

Västeråsare

29 februari 2008 22:10

Trist med förlust mot Köping idag. Det känns som det hade varit bra ifall Rönnby hade haft ett U-lag i div1. Hade man inte kunna prioritera detta genom att ha haft med en femma från a-laget?

 
Ingen bild

peo

29 februari 2008 23:50

Visst kunde man ha gjort det.Men vi har en viktig match på söndag mot Balrog.Sen är det ju en massa sttrul med övergångar hit och dit.

Mvh Peo

 
Ingen bild

Pörnie

1 mars 2008 08:42

Tråkigt men sant med en förlust, med uddamålet dessutom :( Tack för att du/ni var där. Lycka till imöre mot Demonerna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 18 september 2008 18:48

Hej på er alla läsare.Jag tänkte bytta blogg.Tänkte förnya mig litte .Hoppas att ni följer med till min nya blogg och fortsätter att läsa den där.Här kommer länken till den. http://materialare.blogspot.com/   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 18 september 2008 09:30

Äntligen så börjar mina Änglar att vinna igen.Men tyvärr så är det försent man har ju ingen chans på guldet iaf.Men det är skönt att man kan köra över Halmstad med 3-0 på hemma plan.I helgen så är det final i svenska cupen och match mot Kalmar FF.Hop...

Av Patrik - 17 september 2008 17:20

Inte är det roligt att vara sjuk och ligga hemma.Men vad skall man göra det är bara att gilla läget.Har kollat på en film nämligen VARG det är en svensk film med Peter Stormare.Filmen var okej tycker jag.I kväll så börjar hockey allsvenskan.Vik börja...

Av Patrik - 17 september 2008 10:30

1. PIXBO 2. IKSU 3. BALROG 4. ENDRE 5. RÖNNBY 6. FALUN 7. DALEN 8. KAIS MORA 9. TÄBY 10.HUDDINGE 11.ÖVIK 12.ENGELHOLM 13.KARLSTAD 14.VÄSTERÅS   Detta är min egna tabell efter den sista matchen i serien.   TACK FÖR MIG ...

Av Patrik - 17 september 2008 09:29

Vilket skit nu blev man sjuk också.Ont i huvudet ont i halsen och feber.Så nu är det bara att ta det lungt innför helgen så man blir frisk och kry.   TACK FÖR MIG     ...

Ovido - Quiz & Flashcards