Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Patrik - 1 mars 2008 20:32

Jag säger grattis till Sura som besgrade Hagunda i dag och är klara får div 1 nästa säsong.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 1 mars 2008 11:24

Här har ni min BOMBEN för i dag.Man hoppas ju alltid att det skall bli stora pengar.


ARSENAL

0-1-2

ASTON VILLA

0-1


FULHAM

0

MAN UNITED

1-2-3


WEST HAM

0-1

CHELSEA

0-1


MANCH CITY

0-1-2

WIGAN

0-1


TACK FÖR MIG


 


Av Patrik - 1 mars 2008 08:53

Det blev Köping som gick besegrad i seriefinalen i går kväll.Matche slutade 5-4 till Köping.Det hade räckt med ovagjort för Rönnby då hade man vunnit serien och fått kvala till div 1.Men surt sa räven i en sån här match så måste alla spelare prestera sitt allra bästa.Man kanske inte kom upp i det i går men jag skall inte ta ifrån Köping denna kval pålats på något viss.Köping är ett bra ungt lag så jag önskar dom lycka till i kvalet.Jag vill tacka alla spelare och Uffe ,Benny,Kalle,och Janne som kom in i laget mitt i säsongen för en jätte bra säsong.Nu är det bara att blicka framåt mot nya mål och utmaningar.Snart börjar försäsongen igen det är bara att se möjligheterna i framtiden.Det är surt att förlora en sån här match som betyder mycket.Men man är ledsen ett tag efteråt.Men sen så ser man det lilla ljuset på himmlen och tänker det var ju bara en innebanymatch.


TACK FÖR MIG  

Ovido - Quiz & Flashcards