Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Patrik - 15 mars 2008 22:08

Var och kollade Köpings kval match mot Linköping i dag.Köping vann med 

5-3.Man låg under med 3-1 i matchen.Men man kämpade till sig en seger till slut.Jag är inte imponerad av något av dessa lag.Dessa lag har inget i div 1 att göra.Returan går i Linköping på påskafton.


Jag har faktiskt kollat på melodifestivalen.Jag är ju inte så insatt i detta med festivalen.Men jag måste få säga att Charlotte ser ut som en transvestit.Sanna Nielsen tycker jag skulle ha vunnit.


TACK FÖR MIG    

Av Patrik - 15 mars 2008 09:30

Det blev oavgjort för vib's damer i gårdagens match mot Södradal.Matchen slutade 4-4.Matchen i sig var väl si så där.Det var mycker spring men kanske inte så ordnat spel.Tycker inte att det är elitserieklass på lagen.Södradal spelade mycket långbollar.Vib har mycket spring i benen och hade väl det mesta av spelet i matchen.Man leder matchen med 4-2 men tappar den ledningen till 4-4 i slutet av matchen.Södradal kvitterade när det endast var 35 sek kvar av matchen.Jag reagerade på en spelare i vib som verkligen har attitydsproblem på planen och på sidan av planen.En sån spelare kan förstöra för hela laget med sitt agerande.Där måste man kanske markera hennes beteende.Annars kan det var förödande för laget.En sån pass duktig spelare måste tänka sig för.Returmatchen spelas i morgon på borta plan.Hur det kommer att gå vill jag inte tippa .Kanske är det fördel Södra dal eftersom dom har hemmaplan.Eller så är det fördel Vib jag vet inte.Må  bästa lag vinna.


Imorgon börjar slutspelet i elitserien för damer.Det är en tv match imorgon det är Pixbo-Falun som börjar 12,30 på tv4 sport.För er som inte vet hur kvarstfinalerna ser ut så kommer dom här.Matcherna spelas bäst av 3.


PIXBO-FALUN

BALROG-MORA

RÖNNBY-ENDRE

IKSU-DALEN


Vik Hockey lyckades ta sig till kvalserien i hockey.Kul att det gick vägen.Vinst mot Borås i går kväll med 4-1.Nu väntar Brynäs på bortais i den första matchen i kvalserien.Roligt att det var mycket folk i Abb arena i går nästan 4500 perosner.


Idag skall jag och Micke åka till Köping för att kolla på Köpings kvalmatch till div 1.Matchen börjar kl 15,00 i kb-hallen.Man möter Linköping.Lycka till säger jag.


Sist men inte minst tack för sällskapet i går fam Stenholt.


TACK FÖR MIG   

Ovido - Quiz & Flashcards