Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Patrik - 5 mars 2008 21:45

Ingen vinst ikväll på bomben heller.Men imorgon så kör jag en ny.Vinsten kommer när man minst anar det.Träningen ikväll var bra.Som vanligt så var det en femma från Aros ik nere.Och ikväll så small det på bra i sarghörnen.Lunkan trivdes i kväll hon tog chansen varje gång den kom och smällde på bra i närkamperna.I morgon så kör vi på som vanligt med träning.Fick info idag att matchen kommer att spelas i västeråshallen A.Alltså i A-hallen och inte i C-hallen.Handbollen som skulle vara i a-hallen är inställd.Det tackar vi för,men västeråshallen har ju byttit namn till Bombardier arena.Tror att dom har köpt namnet till hallen.Jag hoppas att alla som läser min blogg har skrivit på listan för en innebandyhall i västerås.Om ni inte har gjort det så var vänliga att göra det.Länken finns i ett inlägg på bloggen.


TACK FÖR MIG         

Av Patrik - 5 mars 2008 15:57

Ikväll så är det träning igen.Näst sista träningen inför matchen i helgen.En match som är betydelselös för våran del.Vi kan varken komma upp eller ner i tabellen.Vi kommer att sluta 4 i serien.Men Engelholm har inget att spela för heller.Vi får väl se vad det blir för karaktär på matchen då den är betydelselös för bägge lagen.Tror väl inte att det kommer så mycket folk och kollar heller matchen spelas ju i västeråshallen c.Nu skall jag göra något att äta och sen ta en dusch för att sen bege mig in till stan igen.Jag återkommer ikväll efter träningen med lite mer info.


TACK FÖR MIG

Av Patrik - 5 mars 2008 15:54

Här kommer min BOMB för kvällen.


OSKARSHAMN

2-3-4-5

AIK

2-3


BORÅS HC

3-4-5-6

ALMTUNA

1-2


VÄSTERÅS

2-3-4

MALMÖ

2-3


Hoppas på vinst i den.Det blev ingen vinst igår.Skam den som ger sig.



TACK FÖR MIG

Ovido - Quiz & Flashcards