Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Patrik - 16 mars 2008 11:49

Nu får vi hoppas att våren är här. I Västerås är det en klar blå himmel och solen skiner. Det kan ju inte bli bättre. Sen är det ju innebandy på em oxå. Nu börjar fjärilarna komma i magen. Det är nu säsongen börjar. Det är nu du skall visa att klubbmärket på matchtröjan finns på din vänstra sida samma sida som ditt hjärta. Det är nu du skall visa ditt hjärta till klubben. Det är nu du skall visa hur duktig du verkligen är. Det är nu du skall våga ta fram det där lilla extra från dig själv. Det är nu du skall våga för att vinna. Det är samling för tjejerna kl 14,00 i borgen. Själv kommer jag och Jonny vara där runt 13,00 tiden. Vi skall göra våra vanliga rutiner. Hänga uppp ställen fixa kaffe och fika till tjejerna samt fixa tvätten. Jag kommer att skriva mer ikväll när jag kommer hem. Jag hoppas på ett otroligt bra stöd från publikern i dag.


TACK FÖR MIG 

Ovido - Quiz & Flashcards